Social media dla przedsiębiorców i osób publicznych – panel ekspercki

Jak kreować wizerunek swojej firmy w mediach tradycyjnych i społecznościowych” mówiła Kinga Rękawiczna z agencji Public Relations. Media & Kreacja pojawiła się ze swoim panelem eksperckim podczas majówki Dolnośląskich Pracodawców, 22 maja 2015 w Restauracji Dworzysko – Babinicz w Szczawnie – Zdroju.

Social media dla przedsiębiorców i osób publicznych

Kinga Rękawiczna, agencja Public Relations Media & Kreacja. fot. Jacek Zych

Social media dla przedsiębiorców i osób publicznych

Prelekcja opierała się na mechanizmach powiązań społecznościowych dla komunikacji z klientami i odbiorcami. Słuchaczy zaciekawiły przykłady, jak osoby publiczne mogą kreować swój wizerunek w sieci i kto jest polskim liderem mediów społecznościowym.

 

Przedsiębiorcy nie doceniają potencjału sieci. W mediach tradycyjnych (prasa, radio, tv) warto pojawiać się, gdy naprawdę mamy coś ciekawego do powiedzenia. We własnych mediach społecznościowych możemy (a nawet powinnyśmy) pojawiać się często, aby dawać się poznać swoim odbiorcom, a poprzez to budować trwałe relacje.
Kinga Rękawiczna

Przedsiębiorcy otrzymali wskazówki, czym powinni się kierować, rozpoczynając promocję swojej firmy w internecie -> czytaj: Jakie media społecznościowe wybrać dla swojej działalności ?

O prelekcji eksperckiej Media & Kreacja Public Relations napisały:
dziennik.walbrzych.pl
naszbiznes24.pl 

Social media dla przedsiębiorców i osób publicznych

Kinga Rękawiczna, agencja Public Relations Media & Kreacja. fot. Jacek Zych

panel ekspercki

Sprawdź również co działo się podczas szkolenia:  „Facebook dla samorządów. Kreowanie wizerunku instytucji samorządowej w mediach społecznościowych”.

← Previous post

Next post →

2 Comments

  1. Cieszę się, że ktoś opisał ten temat. Dobry artykuł.

  2. Piękne i wyraźnie zaprezentowane. Ciekawy artykuł.

Dodaj komentarz