W dzisiejszym, prędkim, „obrazkowym” świecie, nasz wygląd jest uniwersalnym językiem. Dzięki znajomości jego zasad, możemy kontrolować swój wizerunek i komunikować światu dokładnie to, co chcemy przekazać.
Odpowiedni strój podkreśla profesjonalizm i wiarygodność. Dzięki niemu okazujemy szacunek klientom, współpracownikom, przełożonym. Natomiast nieodpowiednie ubranie może w zawodowej sytuacji zostać odebrane wręcz jako brak profesjonalizmu lub nawet podważyć zawodowe kompetencje.
Wizerunek w biznesie oraz biznesowy dress code był jednym z tematów omawianych podczas konferencji „Rozwój, biznes i innowacje”, która odbyła się w środę, 17 czerwca 2015 roku Starej Kopalni w Wałbrzychu. Wydarzenie zgromadziło przedsiębiorców i osoby planujące założyć działalność gospodarczą oraz ekspertów i praktyków.
O tym, jak powinni się ubierać mężczyźni i kobiety do pracy oraz na spotkania biznesowe, a także o tym, jak doskonale wypaść podczas takich spotkań, wyjaśniała Kinga Rękawiczna z firmy Media & Kreacja Public Relations. Omówiła zasady ubioru oficjalnego, biznesowego oraz tzw. smart casual, stosowanego po pracy lub na mniej formalne spotkania.
Wizerunek w biznesie – profesjonalna wizytówka
Firma Media & Kreacja oferuje kompleksową obsługę w zakresie kreowania wizerunku biznesowego. Zachęcam do kontaktu, chętnie doradzę. Współpracuję ze stylistami i fotografami, opracujemy dla Państwa profesjonalny plan wizerunkowy i nauczę, jak dbać o swój wizerunek w biznesie.