Media & Kreacja oraz Social Media Now zapraszają na Szkolenie Twitter PRO – skuteczność w 140 znakach

kliknij i zobacz w .pdf: TWITTER_PRO_agenda szkolenia

Zapisy na szkolenie: http://twitterpro.socialmedianow.pl/szkolenie

 

SZKOLENIE TWITTER

O tym, że czas to pieniądz wiemy wszyscy. O tym, że Twitter pomoże nam ten czas zaoszczędzić – jeszcze nie. Naucz się korzystać z Twittera , aby promować swoją markę i szybciej znajdować  potencjalnych klientów.

Podczas szkolenia wytłumaczę, czym Twitter różni się od innych mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy blogi. Pokażę, w jaki sposób używać Twittera, aby osiągnąć mierzalne efekty biznesowe. Będziecie zaskoczeni, jak wiele można powiedzieć w 140 znakach.

Dzień dobry. Nazywam się Kinga Rękawiczna i od 7 lat pracuje w mediach społecznościowych dla promocji wizerunku instytucji samorządowych, firm oraz osób publicznych.

Ponieważ tweety są ograniczone do 140 znaków i ponieważ Twitter ma mniej użytkowników niż  Facebook, wielu przedsiębiorców bagatelizuje moc Twittera. A ten daje markom to, czego najbardziej pożądają… Możliwość dotarcia do opinii i do emocji prywatnych osób, prywatnych użytkowników internetu.

Dzieje się tak, ponieważ niewielu użytkowników Twittera używa zabezpieczeń prywatności  – tak, jak robią to użytkownicy Facebooka.

szkolenie twitter

Posty publikowane przez prywatne osoby na Facebooku są zazwyczaj widoczne wyłącznie dla zamkniętej grupy znajomych. Dopiero płatnymi reklamami marki mogą dotrzeć do preferencji zakupowych pojedynczych użytkowników. Na Twitterze jest inaczej. Tam każdy może zobaczyć, co inni piszą, nawet jeżeli się nie znają ani nie mają siebie wśród znajomych. Dzięki temu można bardzo łatwo zweryfikować opinie o produkcie czy usłudze.

Prawie 40% użytkowników Twittera twierdzi, że dokonało zakupu produktu po przeczytaniu pozytywnej opinii o nim na Twitterze

twitter szkolenie

Twitter jest  najszybszym portalem społecznościowym. Ponad połowa tweetów jest wysyłana z telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych.

Zatem, gdy użytkownik Twittera  opublikuje informację lub opinię – może ona dotrzeć do WSZYSTKICH 320 milionów użytkowników Twittera na świecie i 4 milionów użytkowników w Polsce.

Sotrender: 4 mln użytkowników #Twitter w Polsce. #socialmedia 2016

konsultacje twitter

Na zachodzie Europy Twitter jest mocno wykorzystywany do celów marketingowych i promocyjnych, posiada też wysoką pozycję wśród cytowanych mediów.

34% angielskich marketerów generuje nowych klientów z Twittera , 20% z nich właśnie tam finalizuje sprzedaż.

34% angielskich marketerów generuje nowych klientów z Twittera , 20% z nich właśnie tam finalizuje sprzedaż

twitter szkolenie

Wielkie korporacje zamykają infolinie dla klientów i zamiast tego zaczynają rozmawiać z nimi na Twitterze.

Twitter jest najszybszym portalem społecznościowym. Ponad połowa tweetów jest wysyłana z telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych.

Właśnie dzięki tej mocy społeczne protesty organizowane przy pomocy internetowych serwisów społecznościowych otrzymały miano „Twitterowych rewolucji”.

Nie bagatelizujmy zatem emocjonalnych tweetów niezadowolonych klientów, ponieważ mogą one na długo pozostawić skazę na dobrym imieniu marki.

czytaj: Pozycjonowanie Twitterem

I to nie jest tak, że opinia napisana na Twitterze, pozostanie tylko wewnątrz serwisu. W ubiegłym roku Twitter podpisał umowę z firmą Google na pojawianie się tweetów w wynikach wyszukiwania. Co to znaczy w praktyce? Że wpisy z Twittera są wyświetlane w wynikach wyszukiwarki Google. Dlatego nie posiadać konta firmowego na Twitterze – to po prostu biznesowe ryzyko.

prezentacja twitter

Zatem? Na co czekasz? Zapisz się na szkolenie i połącz z nowymi klientami przez Twittera już teraz :)

 

Zapraszam na Szkolenie Twitter PRO – skuteczność w 140 znakach

Szkolenie Twitter PROGRAM.pdf: TWITTER_PRO_agenda szkolenia

Zapisy na szkolenie: http://twitterpro.socialmedianow.pl/szkolenie

 

[wp-subscribe]