Indywidualne Szkolenie Facebook dla Firm? Tak! To możliwe :)
Nie zawsze szkolimy duże grupy uczestników. Czasami prowadzimy szczególne szkolenia, dopasowane do konkretnej firmy i wyjątkowych potrzeb.
Podczas takiego szkolenia wyjaśniamy zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki korzystania z potężnego narzędzia do promocji marki, jakim jest Facebook. Wraz z uczestnikami szkolenia opracowujemy gotowe strategie promocyjne, przygotowane do natychmiastowego wdrożenia.
Efekty takich szkoleń zazwyczaj są o wiele bardziej spektakularne.
Jednym z nich było szkolenie z Facebooka dla celów promocyjnych, dedykowane dla Jodko-Schiewe Autoryzowanego Dealera Volkswagena i Audi w Świdnicy.
(Film promocyjny wykonany po naszym szkoleniu w autoryzowanym salonie Volkswagen – Audi w Świdnicy)
Dzięki uwolnieniu kreatywności, szkolenie dostarczyło bardzo wiele pozytywnej energii – zarówno dla uczestników, jak i dla prowadzącej
Polecamy wszystkim obserwowanie profilu tej firmy na FB. Jesteśmy dumni, że mamy swój niewielki wkład w jego aktualny wygląd. Naprawdę dostarcza wiele przyjemności i piękna: www.facebook.com/
Pamiętajcie, że i dla Was możemy zaprogramować indywidualne konsultacje
Indywidualne Szkolenie Facebook dla Firm
PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł 1. Wstęp.
- Co to są media społecznościowe
- Facebook – jak się narodził gigant?
- Specyfika zainteresowań użytkowników Facebooka
- Wyjaśnienie podstawowych pojęć dla administratora fanpejdża
- Do czego służy Facebook – jakich treści można tam szukać?
- Czy na pewno Facebook jest darmowy?
Moduł 2. Profil osobisty na Facebooku
- Zarządzanie własną tożsamością na Facebooku
- Grupowanie znajomych
- Co Facebook wie o nas?
- Jak chronić swoją prywatność?
- Meldowanie w miejscach i na stronach
- Tagowanie zdjęć i moderacja
- Publikacja różnych wpisów: statusów, linków, zdjęć, filmów, wydarzeń specjalnych
- Czy profil osobisty oznacza „tylko dla znajomych”?
- Jak pokazać treści tylko niektórym znajomym?
- Jak oddzielić życie prywatne od zawodowego?
- Najczęściej spotykane błędy
Moduł 3. Strona firmowa
- Zakładanie i optymalizacja strony na Facebooku
- Jak wybrać dobrą nazwę strony na Facebooku
- Tworzenie tzw. krótkiego adresu strony firmowej
- Skąd brać darmową grafikę i wideo na stronę?
- Kategorie strony firmowej
- Ustawienia strony firmowej
- Opcje strony firmowej
- Które elementy można modyfikować a które pozostaną stałe
- Zarządzanie uprawnieniami administratorów i redaktorów
- Metody pozyskiwania fanów
- Analiza i statystyki zachowań grupy docelowej
- Publikacja różnych wpisów: statusów, linków, zdjęć, filmów, notatek, wydarzeń specjalnych
- Planowanie i programowanie wpisów
- Najczęściej spotykane błędy
Moduł 4. Promocja – narzędzia bezpłatne
- Wtyczki społecznościowe
- Organizacja „wydarzeń” na Facebooku
- Promowanie strony wśród znajomych
- Grupy zainteresowań
- Najczęściej spotykane błędy
Moduł 5. Reklama – narzędzia płatne
- Podstawy systemu reklamowego Facebook Ads
- Nowe trendy w kampaniach reklamowych
- Dobór odbiorców reklam
- Zarządzanie budżetem kampanii
Moduł 6. Budowanie wizerunku – strategia
- Grupa docelowa
- Kupowanie fanów – czy się opłaca i na co uważać
- Czy prosić znajomych o polubienie strony?
- Tagowanie, oznaczanie, meldowanie na stronie
- Jak budować zasięg – praktyczne sposoby
- Jak angażować fanów – jak zachęcać użytkowników do interakcji?
- Koszty działań w mediach społecznościowych
- Najczęściej spotykane błędy
Moduł 7. Budowanie zasięgów ogranicznych na Facebooku
- Hashtagi
- Oznaczanie i tagowanie miejsc, osób, firm, użytkowników
- Integracja strony na Facebooku ze stroną firmową www
Moduł 8. Aplikacje mobilne przydatne administratorowi
- Menadżer stron
- Messenger
Moduł 9. Statystyki i zasięg
- Facebook Insights – statystyki Facebooka
- Inne sposoby mierzenia efektywności
- Google Analytics – statystyki Google
- Najczęściej spotykane błędy
SPOSÓB PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA: praktyczne warsztaty z komputerami
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 16 h
MIEJSCE i TERMIN SZKOLENIA: DO USTALENIA (siedziba zleceniodawcy lub biuro Media & Kreacja)
KOSZT INDYWIDUALNEGO SZKOLENIA: 1699 zł netto
Przy większych grupach pracowników z jednej firmy istnieje możliwość negocjacji ceny.
W CENIE: indywidualne szkolenie Facebook dla Firm, materiały ze szkolenia, certyfikat ukończenia kursu oraz bezterminowe wsparcie po szkoleniu (telefonicznie lub przez Skype).
Indywidualne Szkolenie Facebook
KONTAKT: Agencja Szkoleniowa i Social Media: Media & Kreacja www.mediakreacja.pl
telefon: (+48) 501 046 008
email: mediakreacja@gmail.com