W dzisiejszym prędkim, “obrazkowym” świecie, nasz wygląd jest uniwersalnym językiem. Dzięki znajomości jego zasad, możemy kontrolować swój wizerunek i komunikować światu dokładnie to, co chcemy przekazać.
Odpowiedni strój podkreśla profesjonalizm i wiarygodność. Dzięki niemu okazujemy szacunek klientom, współpracownikom, przełożonym.
Natomiast nieodpowiednie ubranie może w zawodowej sytuacji zostać odebrane wręcz jako brak profesjonalizmu lub nawet podważyć zawodowe kompetencje. To samo dotyczy znajomości zasad savoir vivre – etykiety dobrego zachowania oraz zwyczajów panujących w danej grupie zawodowej.
Szkolenia wizerunek w biznesie i zasady savoir vivre w relacjach służbowych
Zachęcamy do zamówienia szkolenia zamkniętego ze “sztuki życia”, zachowania i ubioru w biznesie. To nieodzowne elementy sukcesu osobistego i zawodowego. Prowadzimy szkolenia wizerunek i strój w biznesie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.
Biznesowy dress code był jednym z tematów omawianych podczas konferencji “Rozwój, biznes i innowacje”, która odbyła się w środę, 17 czerwca 2015 roku Starej Kopalni w Wałbrzychu. Wydarzenie zgromadziło przedsiębiorców i osoby planujące założyć działalność gospodarczą oraz ekspertów i praktyków.
O tym, jak powinni się ubierać mężczyźni i kobiety do pracy oraz na spotkania biznesowe, a także o tym, jak doskonale wypaść podczas takich spotkań, wyjaśniała Kinga Rękawiczna z firmy Media & Kreacja Public Relations. Omówiła zasady ubioru oficjalnego, biznesowego oraz tzw. smart casual, stosowanego po pracy lub na mniej formalne spotkania.
Firma Media & Kreacja oferuje kompleksową obsługę w zakresie kreowania wizerunku biznesowego. Zachęcamy do kontaktu. Współpracujemy ze stylistami i fotografami, opracujemy dla Państwa profesjonalny plan wizerunkowy.
W naszej ofercie znajdziesz nie tylko szkolenia wizerunek w biznesie i zasady savoir vivre w relacjach służbowych.
Oferujemy:
Szkolenia z zakresu Social Media i marketingu internetowego;
Szkolenia wizerunek w biznesie i zasady savoir vivre’u;
Tworzenie, optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych;
Doradztwo w zakresie promocji medialnej dla osób działających publicznie i jednostek samorządowych;
Public relations – kreowanie wizerunku i komunikacja z mediami dla firm, osób i organizacji;
oraz
Rzecznictwo prasowe i doradztwo komunikacyjne dla jednostek samorządowych;
Profesjonalna obsługa kont w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Vine, LinkedIn, YouTube);
Strategie komunikacyjne i kampanie medialne;
Pisanie informacji prasowych i rozsyłanie ich do mediów, następnie monitoring działań;
Organizacja konferencji prasowych;
Sesje zdjęciowe portretowe, reklamowe, biznesowe, kulinarne oraz nowość – zdjęcia pod wodą;
Promocja kultury i sztuki;
Prowadzenie i aktualizacja stron www, pozycjonowanie, SEO;
Content marketing, czyli tzw. marketing treści;
Aplikacje mobilne;
Inne działania promocyjne.
Więcej o firmie i naszej aktywności w zakładce: PORTFOLIO