Indywidualne Szkolenie Facebook dla Firm? Tak! To możliwe :)

Nie zawsze szkolimy duże grupy uczestników. Czasami prowadzimy szczególne szkolenia, dopasowane do konkretnej firmy i wyjątkowych potrzeb.

indywidualne szkolenie z facebookaPodczas takiego szkolenia wyjaśniamy zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki korzystania z potężnego narzędzia do promocji marki, jakim jest Facebook. Wraz z uczestnikami szkolenia opracowujemy gotowe strategie promocyjne, przygotowane do natychmiastowego wdrożenia.

Efekty takich szkoleń zazwyczaj są o wiele bardziej spektakularne.

Jednym z nich było szkolenie z Facebooka dla celów promocyjnych, dedykowane dla Jodko-Schiewe Autoryzowanego Dealera Volkswagena i Audi w Świdnicy.

indywidualne szkolenie z facebooka

(Film promocyjny wykonany po naszym szkoleniu w autoryzowanym salonie Volkswagen – Audi w Świdnicy)

 

Dzięki uwolnieniu kreatywności, szkolenie dostarczyło bardzo wiele pozytywnej energii – zarówno dla uczestników, jak i dla prowadzącej

indywidualne szkolenie z facebooka

Kinga Rękawiczna, szkoli firmy z korzystania z mediów społecznościowych

Polecamy wszystkim obserwowanie profilu tej firmy na FB. Jesteśmy dumni, że mamy swój niewielki wkład w jego aktualny wygląd. Naprawdę dostarcza wiele przyjemności i piękna: www.facebook.com/VWAudiSwidnica

indywidualne szkolenie facebookindywidualne szkolenie z facebooka

Pamiętajcie, że i dla Was możemy zaprogramować indywidualne konsultacje 

Indywidualne Szkolenie Facebook dla Firm

PROPONOWANY PROGRAM SZKOLENIA:


Moduł 1.  Wstęp.

  • Co to są media społecznościowe
  • Facebook – jak się narodził gigant?
  • Specyfika zainteresowań użytkowników Facebooka
  • Wyjaśnienie podstawowych pojęć dla administratora fanpejdża
  • Do czego służy Facebook – jakich treści można tam szukać?
  • Czy na pewno Facebook jest darmowy?


Moduł 2. Profil osobisty na Facebooku

  • Zarządzanie własną tożsamością na Facebooku
  • Grupowanie znajomych
  • Co Facebook wie o nas?
  • Jak chronić swoją prywatność?
  • Meldowanie w miejscach i na stronach
  • Tagowanie zdjęć i moderacja
  • Publikacja różnych wpisów: statusów, linków, zdjęć, filmów, wydarzeń specjalnych
  • Czy profil osobisty oznacza „tylko dla znajomych”?
  • Jak pokazać treści tylko niektórym znajomym?
  • Jak oddzielić życie prywatne od zawodowego?
  • Najczęściej spotykane błędy

 

 Moduł 3. Strona firmowa

  • Zakładanie i optymalizacja strony na Facebooku
  • Jak wybrać dobrą nazwę strony na Facebooku
  • Tworzenie tzw. krótkiego adresu strony firmowej
  • Skąd brać darmową grafikę i wideo na stronę?
  • Kategorie strony firmowej
  • Ustawienia strony firmowej
  • Opcje strony firmowej
  • Które elementy można modyfikować a które pozostaną stałe
  • Zarządzanie uprawnieniami administratorów i redaktorów
  • Metody pozyskiwania fanów
  • Analiza i statystyki zachowań grupy docelowej
  • Publikacja różnych wpisów: statusów, linków, zdjęć, filmów, notatek, wydarzeń specjalnych
  • Planowanie i programowanie wpisów
  • Najczęściej spotykane błędy


Moduł 4. Promocja – narzędzia bezpłatne

  • Wtyczki społecznościowe
  • Organizacja „wydarzeń” na Facebooku
  • Promowanie strony wśród znajomych
  • Grupy zainteresowań
  • Najczęściej spotykane błędy


Moduł 5. Reklama – narzędzia płatne

  • Podstawy systemu reklamowego Facebook Ads
  • Nowe trendy w kampaniach reklamowych
  • Dobór odbiorców reklam
  • Zarządzanie budżetem kampanii

 

Moduł 6. Budowanie wizerunku – strategia

  • Grupa docelowa
  • Kupowanie fanów – czy się opłaca i na co uważać
  • Czy prosić znajomych o polubienie strony?
  • Tagowanie, oznaczanie, meldowanie na stronie
  • Jak budować zasięg – praktyczne sposoby
  • Jak angażować fanów – jak zachęcać użytkowników do interakcji?
  • Koszty działań w mediach społecznościowych
  • Najczęściej spotykane błędy


Moduł 7. Budowanie zasięgów ogranicznych na Facebooku

  • Hashtagi
  • Oznaczanie i tagowanie miejsc, osób, firm, użytkowników
  • Integracja strony na Facebooku ze stroną firmową www


Moduł 8. Aplikacje mobilne przydatne administratorowi

  • Menadżer stron
  • Messenger

 

Moduł 9. Statystyki i zasięg

  • Facebook Insights – statystyki Facebooka
  • Inne sposoby mierzenia efektywności
  • Google Analytics – statystyki Google
  • Najczęściej spotykane błędy

 

SPOSÓB PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA: praktyczne warsztaty z komputerami

CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 16 h

MIEJSCE i TERMIN SZKOLENIA: DO USTALENIA (siedziba zleceniodawcy lub biuro Media & Kreacja)

KOSZT INDYWIDUALNEGO SZKOLENIA: 1699 zł netto
Przy większych grupach pracowników z jednej firmy istnieje możliwość negocjacji ceny.

W CENIE: indywidualne szkolenie Facebook dla Firm, materiały ze szkolenia, certyfikat ukończenia kursu oraz bezterminowe wsparcie po szkoleniu (telefonicznie lub przez Skype).

indywidualne szkolenie facebook

Indywidualne Szkolenie Facebook

KONTAKT: Agencja Szkoleniowa i Social Media: Media & Kreacja www.mediakreacja.pl
telefon: (+48) 501 046 008
email: mediakreacja@gmail.com