Odpowiadając na Wasze pytania i zainteresowanie tematem social media, zapraszamy do czytania cyklu artykułów z zakresu  kreowania wizerunku w internecie i mediach społecznościowych. Cykl #socialmediamarketing START! ukazuje się co tydzień w portalu Dziennik Wałbrzych w zakładce dedykowanej mediom społecznościowym.

Przeczytacie tam, jak dobrze prowadzić Facebooka i podstawowe zasady prowadzenia “fanpejdży” – czyli publicznych stron na Facebooku, z ang. fanpage. Prześledzimy “krok po kroku” błędy popełniane przez administratorów Facebooka i porównamy je z właściwymi praktykami. Tak, abyście mogli samodzielnie i profesjonalnie, poprowadzić swój firmowy fanpage na portalu Facebook lub w innych mediach społecznościowych.

KLIKNIJ TUTAJ ABY PRZEJŚĆ DO CYKLU #SOCIALMEDIAMARKETING START!

wizerunek social media

Natomiast na stronie mediakreacja.pl będziemy koncentrować się na bardziej zaawansowanej tematyce dotyczącej social media. Tutaj w zakładce BLOG znajdziecie nowinki techniczne czy nowe trendy w mediach społecznościowych i wskazówki, jak profesjonalnie budować swój wizerunek w internecie i mediach społecznościowych.

Facebook i social media: profesjonalnie i dla początkujących – SZKOLENIA

Cały czas oczywiście Agencja Social Media i Public Relations Media & Kreacja zaprasza na szkolenia z zakresu social media oraz promocji wizerunku osób, firm oraz instytucji w internecie i social mediach, na Facebooku, Twitterze, YouTube czy LinkedIn. Pełna OFERTA ZNAJDUJE SIĘ TUTAJ, to co już się działo i w czym się Media & Kreacja specjalizuje, można prześledzić w zakładce PORTFOLIO KINGA RĘKAWICZNA MEDIA & KREACJA.

Poniżej linki do artykułów z cyklu #socialmediamarketing START! które się do tej pory ukazały w portalu Dziennik Wałbrzych:

#socialmediamarketing START!

Jakie media społecznościowe dla kogo? Kinga Rękawiczna z firmy Media&Kreacja radzi

#socialmediamarketing START! Jak profesjonalnie prowadzić fanpage na portalu Facebook? 
Part. 1

Kinga Rękawiczna
Czytaj także Facebook i social media: profesjonalnie i dla początkujących w zakładce BLOG: Twitter – prognozy, oczekiwania inwestorów i majowe trendy wyszukiwania w Google